SUZUKI GSXS1000GX ZELENÁ TESTOVACIA

Predstavte si, že by ste mali k dispozícii výkon superšportového motocykla, ovládateľnosť zvyšujúcu sebavedomie, optimalizovaný komfort, funkčnosť, konektivitu a dôraz na detail, ktorý očakávate od prémiového športovo-cestného motocykla. Pridajte k tomu všestranné schopnosti športového cestného motocykla určeného na dobrodružné cesty, ktorých základom sú vlastnosti ako vzpriamená poloha jazdca počas jazdy, veľký rozsah pruženia predného a zadného kolesa, väčšia svetlá výška a nové technológie vrátane vôbec prvého elektronického zavesenia od značky Suzuki. Toto všetko získate v modeli GSX-S1000GX – je to špičkový športový crossover, ktorý je novým vzrušujúcim stelesnením luxusného komfortu jazdy a pôžitku.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

ZÁVODNÝ SYSTÉM TRAKČNEJ KONTROLY

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD MIERY ZAŤAŽENIA

Napomáha optimálnemu brzdeniu v závislosti od miery zaťaženia. Pri jazde so záťažou alebo v tandeme systém s rastúcim a klesajúcim zaťažením prostredníctvom vstupu hydraulického tlaku neustále zaznamenáva zmeny intenzity spomaľovania pri brzdení.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU

Nový systém kontroly závislý od sklonu neustále sleduje polohu motocykla, dokonca aj vtedy, keď motocykel ide z kopca. Keď jazdec stlačí brzdovú páčku alebo pedál na svahu, elektronická riadiaca jednotka reguluje tlak brzdy tak, aby sa zabránilo zdvihu zadného kolesa.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

Nový motocykel,Možný odpočet DPH,predaj na leasing, splátky, úver,Možná aj výmena za starší motocykel,2 roky záruka,v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, oblečenie a servis 10%

Popis a parametre
  • Testovací motocykel
0,00 € s DPH
  • Model:
    GSX-S1000GX
  • Rok výroby:
    2024
  • Typ motora:
    4-takt, 4-valec, chladenie vodou
  • Objem motora (cm3):
    999
  • Výkon (kW):
    112
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    106 / 9250
  • Prevodovka:
    6-st. mechanická s QS
  • Výška sedadla (cm):
    845
  • Hmotnosť (kg):
    232
  • Objem nádrže (l):
    19

Viac o produkte

SUZUKI GSXS1000GX ZELENÁ TESTOVACIA

Predstavte si, že by ste mali k dispozícii výkon superšportového motocykla, ovládateľnosť zvyšujúcu sebavedomie, optimalizovaný komfort, funkčnosť, konektivitu a dôraz na detail, ktorý očakávate od prémiového športovo-cestného motocykla. Pridajte k tomu všestranné schopnosti športového cestného motocykla určeného na dobrodružné cesty, ktorých základom sú vlastnosti ako vzpriamená poloha jazdca počas jazdy, veľký rozsah pruženia predného a zadného kolesa, väčšia svetlá výška a nové technológie vrátane vôbec prvého elektronického zavesenia od značky Suzuki. Toto všetko získate v modeli GSX-S1000GX – je to špičkový športový crossover, ktorý je novým vzrušujúcim stelesnením luxusného komfortu jazdy a pôžitku.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

ZÁVODNÝ SYSTÉM TRAKČNEJ KONTROLY

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD MIERY ZAŤAŽENIA

Napomáha optimálnemu brzdeniu v závislosti od miery zaťaženia. Pri jazde so záťažou alebo v tandeme systém s rastúcim a klesajúcim zaťažením prostredníctvom vstupu hydraulického tlaku neustále zaznamenáva zmeny intenzity spomaľovania pri brzdení.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU

Nový systém kontroly závislý od sklonu neustále sleduje polohu motocykla, dokonca aj vtedy, keď motocykel ide z kopca. Keď jazdec stlačí brzdovú páčku alebo pedál na svahu, elektronická riadiaca jednotka reguluje tlak brzdy tak, aby sa zabránilo zdvihu zadného kolesa.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

Nový motocykel,Možný odpočet DPH,predaj na leasing, splátky, úver,Možná aj výmena za starší motocykel,2 roky záruka,v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, oblečenie a servis 10%

SUZUKI GSXS1000GX ZELENÁ TESTOVACIA