-
Výrobca: Suzuki
Suzuki GSX-S1000A MODRÁ
Z DNA super športovej legendy prichádza čistokrvný naháč - GSX-S1000. The GSX-S1000. Motocykel stvorený pre zábavu a vzrušenie. Prebraním motora a hlavných komponentov z GSX-R1000,Vám tento vzrušujúci naháč poskytuje možnosť precítiť výkon vo Vašich rukách.
SYSTÉM DIGITÁLNEHO VSTREKOVANIA PALIVA
Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu.
SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.
SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.
LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
NORMA EURO5
Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.
SUZUKI EXHAUST TUNING
Systém využíva servo- riadenú klapku na zmenu protitlaku a optimalizuje potrubie tak, aby vyrovnal otáčky motora. V nižších otáčkach sa klapka zatvára, zvýši sa spätný tlak a zlepší sa krútiaci moment. Klapka sa postupne otvára ako sa zvyšujú otáčky motora, znižuje sa spätný tlak a zvyšuje sa výkon.
Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%
-
Ušetríte 500,00 €
-
Model:GSX-S 1000
-
Typ motora:4-takt, 4-valec, chladenie vodou
-
Objem motora (cm3):999
-
Výkon (kW):112
-
Krútiaci moment (Nm / ot./min.):106 / 9250
-
Prevodovka:6-st. mech. s QS
-
Výška sedadla (cm):810
-
Hmotnosť (kg):214
-
Objem nádrže (l):19