MOTO GUZZI V85 E5 STRADA GRIGIO BRERA

Nový motocykel. Možný odpočet DPH. predaj na leasing, splátky, alebo úver. Možná aj výmena za starší motocykel cez Bazar STYX Vráble. 2 roky záruka. V cene motocykla vernostná karta, ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10% !!!

Ikonický a nezameniteľný štýl Moto Guzzi V85 sa vyvíja, tentokrát v modernejších interpretoch, vylepšených radoch detailov, ktoré zachovávajú autentické kúzlo pôvodného modelu, tvorené základnými tvarmi nádrží, bočných panelov, predného blatníku a samozrejme stavbou 90° vidlicového dvojvalca.

Vidlicový dvojvalec Moto Guzzi má teraz viac výkonu a točivého momentu vďaka premenlivému časovaniu ventilov !

Všetky modely novej rady Moto Guzzi V85 sú poháňané nezameniteľným vzduchom chladeným, pozdĺžne uloženým 90°vidlicovým dvojvalcom s dvoma ventilmi na valec a rozvodom OHV, ktorý je pýchou a tradíciou Orla z Mandella.

Motor o objemu 853 cm3, ktorý má rovnakú architektúru ako všetky súčasné agregáty Moto Guzzi, pôvodne predstavený v prvej verzii V85 TT. Už vtedy mal blízko k dokonalosti vďaka rozvodovému systému s valečkovými zdvihátkami a hliníkovými váhadlami alebo titánovým sacím ventilom o priemere 42,5 mm.

U novej rady Moto Guzzi V85 motor splňuje emisné predpisy Euro 5+ a prešiel značnou radou úprav na zvýšenie výkonu a zlepšení odozvy na plyn – a teda i hodnoty točivého momentu – v nízkych otáčkach. Toho bolo dosiahnuté vďaka použitiu variabilného časovania ventilov: technického riešenia, ktoré optimalizuje zdvih ventilov v závislosti na otáčkach motora. Nárast točivého momentu je zjavný už pri 3000 otáčkach za minútu a tiahne se cez celou krivku točivého momentu. Pri 3500 ot./min je k dispozícii 90 % maximálneho točivého momentu, jeho špička má hodnotu 83 Nm pri 5100 ot./min. Nový motor tak zvyšuje pôžitok z jazdy na ceste, zlepšuje odozvu na plyn, ponúka väčšiu flexibilitu v nízkych otáčkach a pri vysokých prevodových stupňoch. Okrem toho sa zvýšil maximálny výkon, ktorý vyrástol zo 76 k pri 7 500 ot./min u predchádzajúcej generácie na 80 k pri 7 750 ot./min.

Ďalším vylepšením je zabudovanie senzorov klepaní, ktoré dodávajú základné údaje do riadiacich jednotiek motora, čo umožňuje lepšie nastavenie časovania zapaľovania. To má za následok rad výhod: vyšší výkon v kombinácii so zlepšeným jazdným komfortom a spoľahlivosťou.

Výnimočná aerodynamická ochrana

Nad predným svetlom, ozdobeným novým rámom so saténovým povrchom, je nový plexištít s upraveným tvarom, ručne nastaviteľný v 5 polohách a celkovom výškovom rozsahu 70 mm. je výrazné zlepšenie ochrany pred vetrom za všetkých podmienok – nápor vzduchu pri sledovaní je o 37 % menší v porovnaní s predchádzajúcou generáciou – a zvýšený jazdný komfort, to všetko pri zachovaní elegantného vzhľadu motocykla.

Ku zníženiu náporu vzduchu na jazdné vlastnosti prispeli tiež širšie a účinnejšie chrániče rúk. Nový patentovaný kryt na prednú časť nádrže, presne zarovnaný so zámkom zapaľovania, navyše efektívne znižuje prúdenie vzduchu smerom k hrudi a brade jazdca.

Nový prístrojový panel s 5palcovým TFT displejom

Pri sedení na motocykli má jazdec pred sebou modernizovaný prístrojový panel: nový, väčší 5palcový TFT farebný displej umožňuje lepšiu vizualizáciu všetkých jazdných údajov. Nové sú tiež ovládače na riadení, ktoré tiež pre generálnu revíziu, pričom oba piloti teraz poskytujú priamočiarejší a intuitívnejší prístup ku všetkým funkciám, vrátane tempomatu.

Technologická výbava: V85 je ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie

Odpruženie poskytuje dostatok zdvihu 170 mm vpredu i vzadu, čo je spoločne s veľkorysou svetlou poskytnutie 210 mm zárukou spokojnosti v teréne.

Rozšírená je tiež elektronická výbava, ktorá teraz využíva šesťosá inerciálna platforma (k dispozícii ako príslušenstvo u V85 Strada). Tento pokročilý systém vybavený akcelerometriou a gyroskopom je schopný zistiť orientáciu motocykla vzhľadom k vozovke; zaznamenáva a spracováva jazdné parametre a odosiela data do riadiacich jednotiek. Vďaka tomu je riadenie elektronických asistenčných systémov ešte jemnejšie a úplnejšie, čo umožňuje funkčnosť náklonového ABS, ktoré dokáže modulovať brzdnú silu podľa uhla náklonu, čo zvyšuje bezpečnosť. Systém ABS spolupracuje s brzdovým systémom, zloženým z dvoch oceľových predných kotúčov o priemere 320 mm, na ktorých operujú nové radiálne monoblokové strmene Brembo se štyrmi protiľahlými piestami, spojené s hlavným valcom pomocou opletených hadíc. Vzadu je dvojpiestikový plávajúci strmeň s oceľovým kotúčom o priemere 260 mm.

Nastavenie všetkých elektronických systémov – kontrola ťahu MGCT, ABS a odozvy plynu Ride-by-Wire – možno ľahko spravovať prostredníctvom jazdných režimov. Jazdné režimy Road, Sport a Rain sú štandardnou súčasťou všetkých modelov týchto radov. Navyše je k dispozícii špeciálny režim Off-Road, vyhradený verziám V85 TT a V85 TT Travel, ktorým zvýrazňuje ich schopnosti v teréne. Tento režim sa vyznačuje minimálnymi zásahmi, kontrolami trakcie ABS aktívnym iba na prednom kole s obmedzenými (a možnosťou jeho deaktivácie aj na prednom kole), spolu s plynulejším odozvou plynu, ktorý pomáha silnejší brzdný účinok.

PRIPRAVUJEME PRE VÁS !!!

Popis a parametre
  • Na záväznú objednávku
11 999,00 € s DPH
  • Model:
    V85 TT E5+ STRADA
  • Typ motora:
    Pozdĺžne uložený 90° V-twin, 4 ventily na valec
  • Objem motora (cm3):
    853
  • Výkon (kW):
    58,8
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    83 Nm při 5100 ot.
  • Prevodovka:
    6 rýchlostí / kardan
  • Výška sedadla (cm):
    83
  • Hmotnosť (kg):
    230
  • Objem nádrže (l):
    23

Viac o produkte

MOTO GUZZI V85 E5 STRADA GRIGIO BRERA

Nový motocykel. Možný odpočet DPH. predaj na leasing, splátky, alebo úver. Možná aj výmena za starší motocykel cez Bazar STYX Vráble. 2 roky záruka. V cene motocykla vernostná karta, ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10% !!!

Ikonický a nezameniteľný štýl Moto Guzzi V85 sa vyvíja, tentokrát v modernejších interpretoch, vylepšených radoch detailov, ktoré zachovávajú autentické kúzlo pôvodného modelu, tvorené základnými tvarmi nádrží, bočných panelov, predného blatníku a samozrejme stavbou 90° vidlicového dvojvalca.

Vidlicový dvojvalec Moto Guzzi má teraz viac výkonu a točivého momentu vďaka premenlivému časovaniu ventilov !

Všetky modely novej rady Moto Guzzi V85 sú poháňané nezameniteľným vzduchom chladeným, pozdĺžne uloženým 90°vidlicovým dvojvalcom s dvoma ventilmi na valec a rozvodom OHV, ktorý je pýchou a tradíciou Orla z Mandella.

Motor o objemu 853 cm3, ktorý má rovnakú architektúru ako všetky súčasné agregáty Moto Guzzi, pôvodne predstavený v prvej verzii V85 TT. Už vtedy mal blízko k dokonalosti vďaka rozvodovému systému s valečkovými zdvihátkami a hliníkovými váhadlami alebo titánovým sacím ventilom o priemere 42,5 mm.

U novej rady Moto Guzzi V85 motor splňuje emisné predpisy Euro 5+ a prešiel značnou radou úprav na zvýšenie výkonu a zlepšení odozvy na plyn – a teda i hodnoty točivého momentu – v nízkych otáčkach. Toho bolo dosiahnuté vďaka použitiu variabilného časovania ventilov: technického riešenia, ktoré optimalizuje zdvih ventilov v závislosti na otáčkach motora. Nárast točivého momentu je zjavný už pri 3000 otáčkach za minútu a tiahne se cez celou krivku točivého momentu. Pri 3500 ot./min je k dispozícii 90 % maximálneho točivého momentu, jeho špička má hodnotu 83 Nm pri 5100 ot./min. Nový motor tak zvyšuje pôžitok z jazdy na ceste, zlepšuje odozvu na plyn, ponúka väčšiu flexibilitu v nízkych otáčkach a pri vysokých prevodových stupňoch. Okrem toho sa zvýšil maximálny výkon, ktorý vyrástol zo 76 k pri 7 500 ot./min u predchádzajúcej generácie na 80 k pri 7 750 ot./min.

Ďalším vylepšením je zabudovanie senzorov klepaní, ktoré dodávajú základné údaje do riadiacich jednotiek motora, čo umožňuje lepšie nastavenie časovania zapaľovania. To má za následok rad výhod: vyšší výkon v kombinácii so zlepšeným jazdným komfortom a spoľahlivosťou.

Výnimočná aerodynamická ochrana

Nad predným svetlom, ozdobeným novým rámom so saténovým povrchom, je nový plexištít s upraveným tvarom, ručne nastaviteľný v 5 polohách a celkovom výškovom rozsahu 70 mm. je výrazné zlepšenie ochrany pred vetrom za všetkých podmienok – nápor vzduchu pri sledovaní je o 37 % menší v porovnaní s predchádzajúcou generáciou – a zvýšený jazdný komfort, to všetko pri zachovaní elegantného vzhľadu motocykla.

Ku zníženiu náporu vzduchu na jazdné vlastnosti prispeli tiež širšie a účinnejšie chrániče rúk. Nový patentovaný kryt na prednú časť nádrže, presne zarovnaný so zámkom zapaľovania, navyše efektívne znižuje prúdenie vzduchu smerom k hrudi a brade jazdca.

Nový prístrojový panel s 5palcovým TFT displejom

Pri sedení na motocykli má jazdec pred sebou modernizovaný prístrojový panel: nový, väčší 5palcový TFT farebný displej umožňuje lepšiu vizualizáciu všetkých jazdných údajov. Nové sú tiež ovládače na riadení, ktoré tiež pre generálnu revíziu, pričom oba piloti teraz poskytujú priamočiarejší a intuitívnejší prístup ku všetkým funkciám, vrátane tempomatu.

Technologická výbava: V85 je ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie

Odpruženie poskytuje dostatok zdvihu 170 mm vpredu i vzadu, čo je spoločne s veľkorysou svetlou poskytnutie 210 mm zárukou spokojnosti v teréne.

Rozšírená je tiež elektronická výbava, ktorá teraz využíva šesťosá inerciálna platforma (k dispozícii ako príslušenstvo u V85 Strada). Tento pokročilý systém vybavený akcelerometriou a gyroskopom je schopný zistiť orientáciu motocykla vzhľadom k vozovke; zaznamenáva a spracováva jazdné parametre a odosiela data do riadiacich jednotiek. Vďaka tomu je riadenie elektronických asistenčných systémov ešte jemnejšie a úplnejšie, čo umožňuje funkčnosť náklonového ABS, ktoré dokáže modulovať brzdnú silu podľa uhla náklonu, čo zvyšuje bezpečnosť. Systém ABS spolupracuje s brzdovým systémom, zloženým z dvoch oceľových predných kotúčov o priemere 320 mm, na ktorých operujú nové radiálne monoblokové strmene Brembo se štyrmi protiľahlými piestami, spojené s hlavným valcom pomocou opletených hadíc. Vzadu je dvojpiestikový plávajúci strmeň s oceľovým kotúčom o priemere 260 mm.

Nastavenie všetkých elektronických systémov – kontrola ťahu MGCT, ABS a odozvy plynu Ride-by-Wire – možno ľahko spravovať prostredníctvom jazdných režimov. Jazdné režimy Road, Sport a Rain sú štandardnou súčasťou všetkých modelov týchto radov. Navyše je k dispozícii špeciálny režim Off-Road, vyhradený verziám V85 TT a V85 TT Travel, ktorým zvýrazňuje ich schopnosti v teréne. Tento režim sa vyznačuje minimálnymi zásahmi, kontrolami trakcie ABS aktívnym iba na prednom kole s obmedzenými (a možnosťou jeho deaktivácie aj na prednom kole), spolu s plynulejším odozvou plynu, ktorý pomáha silnejší brzdný účinok.

PRIPRAVUJEME PRE VÁS !!!

MOTO GUZZI V85 E5 STRADA GRIGIO BRERA